Fagkoordinator til EL og BMS i Drift og
Teknik på Rigshospitalet

Har du en el-faglig baggrund, og motiveres du af at koordinere, udvikle og sikre fremdrift i et team? Så er du måske den fagkoordinator, vi søger til vores team i Drift og Teknik på Rigshospitalet Blegdamsvej.

Som fagkoordinator vil du være det centrale omdrejningspunkt i vores EL- og BMS-team. Du bliver bindeled imellem faglederen og teamet, som består af knap 20 personer, hvor de fleste er uddannet elektrikere eller BMS-teknikere.

Ansvarsområder
Du vil få ansvar for følgende områder:

  • Faglig koordinering og sparring: Du bliver det faglige ansigt udadtil på vegne af faglederen, og sørger for effektiv koordinering af teamets opgaver
  • Ledelsesstøtte: Du fungerer som bindeled mellem teamet og ledelsen, og du leverer løbende forbedringsforslag og input til faglederen
  • Arbejdstilrettelæggelse: Du planlægger og koordinerer teamets opgaver, og sikrer at leverancer leveres til rette tid og i den ønskede kvalitet
  • Teamet: Du bidrager til et godt arbejdsmiljø i teamet og tager ansvar for at sikre en positiv og professionel omgangstone
  • Udvikling og opfølgning: Du bidrager til at formulere og opnå udviklings- og driftsmål for teamet og deltager aktivt i opfølgning ved tavlemøder
  • Personaleadministration: Du varetager administrative opgaver som ferieplanlægning, godkendelse af fleks- og fraværsregistrering, samt modtagelse og koordinering af sygemeldinger og afløsere

 

Kvalifikationer
Din faglige baggrund kan være maskinmester eller elinstallatør. Du skal kunne håndtere en travl hverdag og besidde en personlighed og gennemslagskraft, der gør det muligt for dig at arbejde med relationer på mange niveauer i en politisk styret, men også kommercielt drevet, organisation.
Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer:

  • Solid faglig viden indenfor el- og BMS-installationer
  • Erfaring med koordinering og ledelse af teams, gerne inden for Facility Management
  • Evne til at sikre fremdrift og leverancer af høj kvalitet under pressede forhold
  • Gode kommunikationsevner og erfaring med at håndtere interne uenigheder på en konstruktiv måde
  • Erfaring med personaleadministration og håndtering af arbejdsforhold som ferie, fravær og sygemeldinger
  • Evne til at bidrage til udvikling og implementering af faglige og driftsmæssige mål

 

Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende rolle i et dynamisk og tværfagligt miljø på et af Danmarks største og mest velrenommerede hospitaler
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling i et team, der arbejder tæt sammen om at skabe værdi for hospitalet og de mennesker, der er afhængige af det
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og ordentlig kommunikation er i fokus

 

Om os
Du får ansættelse i Drift og Teknik. Vi står for drift og vedligeholdelse af alle tekniske installationer, apparaturer og udstyr, samt forsyning af vand, gasarter, energi m.m. til hele Rigshospitalets bygningskompleks. 

Drift og Teknik er en del af Center for Ejendomme (CEJ) som med sine ca. 700 medarbejdere er det koncerncenter i Region Hovedstaden, der varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter. Vi skaber, driver og optimerer de fysiske rammer for regionens hospitaler, virksomheder og centre.

Vores arbejde er med til at sikre optimale forhold for regionens ansatte og patienter. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vi har en attraktiv pensionsordning.
Arbejdstid er 37 timer om ugen. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

YDERLIGERE INFO

Ansøgningsfrist: 15. december

Lokation: København

Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til fagleder Thomas Stentoft Flackeberg tlf. 2175 4686, hverdage mellem kl. 09.30 og 14.30.
 
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis samt evt. andre relevante dokumenter til os snarest. Ansøgningsfristen er den 15. december 2024.

Vi forventer at holde samtaler løbende, så søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i rivende udvikling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
 
 
 
Det handler om liv
Om at redde liv og forbedre liv. I Region Hovedstadens koncerncentre træder du ind i en verden af muligheder, indflydelse og mangfoldighed med plads til dine ambitioner. I den samlede administration bliver du en del af noget større – et stærkt fagligt miljø, hvor vi har fingeren på pulsen og gør hinanden bedre.  

Vi udvikler livet i regionen. Vores arbejde med rammer og fokus møder patienterne, når de er på regionens hospitaler. Vi understøtter medarbejderne i deres arbejde med patienter og forskning. Og vi arbejder sammen for at skabe grønne løsninger, flere arbejdspladser og en bedre region at arbejde og bo i. 

Du får et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. 
 
Vil du være med til at gøre en forskel? 
 
Fakta 
  • Koncerncentrene består af syv centre
  • Vi arbejder med sundhed, IT, HR, økonomi, kommunikation, ejendomme og regional udvikling 
  • Vi servicerer det politiske niveau og hjælper med at omdanne beslutninger til handlinger 
  • Vi er ca. 3.100 medarbejdere 
  • Vi arbejder ud fra værdierne tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme

 

Region Hovedstaden sætter mennesket først. Vi giver plads til forskellighed og opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge, uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelser.

 

 

DINE FORDELE
SOM MEDLEM I MF

STANDARDPLUS-PAKKEN

TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED

Det får du:

• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.


• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.


• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.


• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.

PRIS
10.995 KR. (EKS. MOMS)

ANNONCEFORMATER

Vi modtager formater i: jpg. gif, png. maks 1,5 MB. Levering skal være til både desktop og mobil.

Desktop

1400 x 270 pixel

1400 x 450 pix

Mobile

1400 x 270 pixel

SÅDAN GØR DU

  1. Kontakt mediakonsulent Dorte Schlünzen på 7610 1146/dosc@stibo.com eller Maskinmestrenes Forening på 3336 4920/ maskinmesterjob@mmf.dk.

  2. Send materiale bestående af:
    Annonceteksten i et worddokument, virksomhedens kontaktinformation, afdeling, logo i høj opløsning, fakturainformation, fotos/video samt relevante brancher til opsætning af søgekriterier:
    Service/handel/rådgivni g, industri, energiforsyning/vand/renovation, skibsfart, offshore og bygge/anlæg.

  3. Materiale, som er modtaget inden kl. 12.00, bliver opsat senest kl. 9.00 næste dag.

  4. Din jobannonce er online indtil ansøgningsfristen eller 4 uger fra offentliggørelsen.