Pricing Manager indenfor
Property

Pricing Manager indenfor Property søges til Coor!

Er du analytisk, elsker Excel, og kan holde hovedet koldt i en travl hverdag? Trives du med at håndtere store kontrakter og komplekse udbudsmaterialer? Så er det måske dig, vi leder efter til vores team – Analytics and Bid Management. Hos Coor er det dig som gør forskellen.

Som Pricing Manager får du en central rolle i arbejdet med at sikre, at vi leverer konkurrencedygtige og skarpe priser på store kontrakter. Du vil blive ansvarlig for bl.a.:

  • At læse og forstå udbudsmateriale (SLA, kravspecifikationer, KPI’er osv.) på større kontrakter.
  • At beregne priser og sørge for, at vores tilbud er både præcise og konkurrencedygtige.
  • At koordinere projekter på tværs af kontrakter og samarbejde med interne og eksterne stakeholders.
  • At overholde deadlines og sikre at vi leverer høj kvalitet til tiden.
  • At navigere i forskellige opgaver og samarbejde på tværs af fagområder for at skabe de bedste løsninger for vores kunder.

 

Hvem er du?

Vi søger en Pricing Manager, der er både team-orienteret og kan arbejde selvstændigt. Du trives med en varieret arbejdsdag og formår at bevare overblikket – selv når tempoet er højt. Som person forestiller vi os, at du:

  • Har en baggrund som maskinmester, elektriker, ingeniør eller lign.
  • Er flydende i Excel, der elsker at dykke ned i detaljer og er dygtig til at skabe et overblik.
  • Er positiv og omstillingsparat, og trives med at lære nye teknologier og kompetencer.
  • Er nysgerrig og har lyst til at udvikle og optimere både dine egne og vores arbejdsprocesser.
  • Er analytisk, har øje for detaljen og ser mulighederne i kompleks data.
  • Vi ser gerne at du har erfaring fra en lignende rolle som e.g. Pricing Manager, Tilbudsberegner eller lignende indenfor Property området.
  • Programmeringserfaring er et plus men ikke påkrævet.

 

Du bliver en del af et team på fem erfarne og engagerede kollegaer, der står klar til at støtte dig fra dag et. Med stærk faglighed og samarbejde som omdrejningspunkt, vil vi sikre, at du hurtigt føler dig hjemme og får de bedste forudsætninger for succes i rollen.

Hvad vi tilbyder:

Vi er en virksomhed, der sætter pris på faglig og personlig udvikling og giver plads til, at du kan vokse i rollen. Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og en uformel atmosfære, hvor der er plads til at tænke nyt og tage ansvar.

Lyder det som noget for dig?

Send os din ansøgning og bliv en del af vores team

YDERLIGERE INFO

Ansøgningsfrist: 12. december

Lokation: Herlev

Yderligere oplysninger fås hos:

Hjemmeside:

www.coor.dk
 

 

Bliv del af en virksomhed, som lever af at tilbyde høj service, har innovation i højsædet og hvor vores medarbejdere er de vigtigste ressourcer.
Coor er en af Nordens førende facility management leverandører. Vi tilbyder markedets bredeste udbud af serviceydelser inden for interne services, ejendomsservice og strategisk rådgivning, der skaber innovation og effektivisering af jeres virksomhed. Vi skaber løsninger, der gør det muligt for vores kunder at fokusere på at udvikle deres kerneforretning. Blandt Coors kunder findes mange offentlige og private virksomheder i alle størrelser og fra forskellige brancher i Norden. Coor har kunder i Danmark, Sverige, Finland og Norge. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm.
I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere. I Coor koncernen er der ca. 12.000 (Head counts) medarbejdere ansat, hvor over 4.000 (Head counts) medarbejdere er ansat i Danmark. Coor’s årsomsætning, på nordisk plan, lå på ca. 7,2 mia. DKK (pr. 31/3-2021).
Hos Coor har vi et trygt arbejdsmiljø samt en bæredygtighedspolitik, som sikrer, at vi tager et socialt, miljømæssigt og virksomhedsmæssigt ansvar. Vi lytter til vores ansatte og har en stærk forbedringskultur. Vores vision er: Coor vil skabe Nordens bedste arbejdspladser med den højeste trivsel og arbejdsglæde. Vi arbejder utrætteligt for at skabe de bedste teams og serviceløsninger, så vores kunder kan fokusere på det, de gør bedst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om Coor, så se på: www.coor.dk hvor du også kan se vores øvrige ledige stillinger samt læse mere om hvordan Coor er som arbejdsplads.

DINE FORDELE
SOM MEDLEM I MF

STANDARDPLUS-PAKKEN

TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED

Det får du:

• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.


• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.


• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.


• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.

PRIS
10.995 KR. (EKS. MOMS)

ANNONCEFORMATER

Vi modtager formater i: jpg. gif, png. maks 1,5 MB. Levering skal være til både desktop og mobil.

Desktop

1400 x 270 pixel

1400 x 450 pix

Mobile

1400 x 270 pixel

SÅDAN GØR DU

  1. Kontakt mediakonsulent Dorte Schlünzen på 7610 1146/dosc@stibo.com eller Maskinmestrenes Forening på 3336 4920/ maskinmesterjob@mmf.dk.

  2. Send materiale bestående af:
    Annonceteksten i et worddokument, virksomhedens kontaktinformation, afdeling, logo i høj opløsning, fakturainformation, fotos/video samt relevante brancher til opsætning af søgekriterier:
    Service/handel/rådgivni g, industri, energiforsyning/vand/renovation, skibsfart, offshore og bygge/anlæg.

  3. Materiale, som er modtaget inden kl. 12.00, bliver opsat senest kl. 9.00 næste dag.

  4. Din jobannonce er online indtil ansøgningsfristen eller 4 uger fra offentliggørelsen.