Skip to content

SERVICECHEF / AFTER SALES SUPPORT MANAGER

Som en del af den fortsatte udvikling hos Borum A/S søger vi nu en servicechef til at udvikle vores serviceforretning. Da vi har kunder verden rundt, så kan den ideelle kandidat begå sig i skrift og tale på engelsk og tysk. Den rette kandidat har erfaring med udvikling af servicekoncepter og kan bistå det nuværende team af serviceteknikere i formidling til kunder og træning af vores partnere.


Hos Borum foregår salget både direkte til slutkunder og indirekte via forhandlere. Kravene til vores maskiner er støt stigende og derfor skal den nye servicechef have fokus på udarbejdelse af servicekoncepter og tilhørende materialer til vores partnere. Det gælder både indenfor træning /opdatering af viden samt kommunikation af tekniske vejledninger til markedet.


Du vil få det overordnede ansvar for Borums serviceaktiviteter, herunder salg af serviceydelser og reservedele. Som leder har du ansvaret for et team af 4 dedikerede medarbejdere som er på farten rundt i verden, og her skal deres opgaver styres fra hovedkontoret, og evt. sikre koordinering og sparring medrelevante kolleger i opgaveløsningen.

Du har ansvaret for reklamationer og garantisager og sikrer løbende overblik og koordinerer indsatser. Du er en naturlig sparringspartner i udviklingsafdelingen, og sidder med i flere arbejdsgrupper i huset.

SOM SERVICECHEF/AFTER SALES SUPPORT MANAGER ER DU ANSVARLIG FOR:

– Den daglige ledelse af serviceafdelingen


– Kundesupport via mail/telefon


– Reklamationsbehandling


– Planlægning og gennemførsel af serviceaktiviteter (internt og eksternt)


– Planlægning af teknisk træning af vore kunder, forhandlere og partnere


– Udvikling af serviceforretningen iht. vedtagne strategier (Vi ønsker fokus på reservedelssalget worldwide, udvikling af koncept med servicepakker og udvidet træning af/kursus for kunder og forhandlere

 

EKSEMPLER PÅ OPGAVER:


• Daglig ledelse af serviceteam, støtte og koordinering af opgaver


• Vurdere og behandle kunde reklamationer. Herunder udstede de nødvendige kompensationer til kunden i samarbejde med de relevante samarbejdspartnere i huset.


• Koordinere opgaver med kunder og partnere for overdragelse og opstart af maskiner


• Månedlig rapportering (rejser, garantikrav, statistik over garantisager, aktiviteter osv)


• Kommunikation til kunder/markedet via e -mails, telefon, opfølgning, servicebulletiner


• Udvikle servicekoncepter med det formål at etablere egen forretningsenhed (Omsætning, Margin,
profil)


• Udarbejde koncept for og materiale til uddannelsesprogram for partnere


• Produktgennemgang og input til produktrådet med hensyn til garantispørgsmål


• Dialog med leverandører om garantispørgsmål på dele


• Sparring med R&D i tekniske spørgsmål om ny udvikling

 

OM DIG:


Den rette kandidat har en stor og bred teknisk forståelse, idet vi med de nye generationer af køretøjerser en hurtig udvikling indenfor motor og batteriteknologi. Du kunne evt. være uddannet indenfor landbrugs- eller entreprenørmaskiner, eller være uddannet maskinmester.
For os har den rette kandidat erfaring med maskiner og har stor interesse i mekanik og elektronik.


• Uddannelse: maskinmester, elektronik fagtekniker, elektriker eller anden relevant baggrund / erfaring


• God flair for teknik og systemforståelse


• Du kan klare dig på engelsk (og gerne tysk) i skrift og tale da vi er en internationalt orienteret virksomhed.


Vi er team orienterede og søger en kollega der ligesom os har et godt humør, er teknisk interesseret og er ambitiøs mht kundesupport.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og beder dig sende dit CV til tbo@borum.as  

Relevante ansøgere indkaldes løbende til samtale

BORUM A/S

Om Borum:

BORUM LINE MARKING SOLUTIONS
Borum A/S er en af verdens førende producenter af maskiner og udstyr indenfor vejmarkering. Vi producerer effektive og brugervenlige vejstribemaskiner
til professionelle brugere over hele verden. Vores eksportandel udgør omkring
95% af omsætningen

Ansøgningsfrist:

30. oktober 2021

Tiltrædelse hurtigst muligt efter ansøgningsfrist.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og beder dig sende dit CV til tbo@borum.as
Relevante ansøgere indkaldes løbende til samtale

Need Help?

I’m Here To Assist You job1

Something isn’t Clear?
Feel free to contact me, and I will be more than happy to answer all of your questions.