Skip to content

Service Area Manager- Central Europe

Har du ambitioner om at arbejde i en international virksomhed, der udvikler avancerede løsninger til de store spillere i bl.a. fødevareindustrien?

Vil du bidrage til fortsat vækst af et Aftersales-segment med fokus på udvikling og implementering af produkter baseret på nyeste teknologier såsom AR, VR og databaseret anlægseffektivisering?
Vil du samtidig være en del af en åben og positiv virksomhedskultur, hvor gode karrieremuligheder også kan rime på humor og godt fællesskab ? Så er du måske den nye medarbejder, som de ønsker at byde velkommen hos Jorgensen Engineering…

Dine opgaver
Som Service Area Manager får du ansvaret for at skabe og opretholde gode kunderelationer i central Europa, med fokus på proaktiv kundekontakt og et værdiskabende kundeforhold. Din dagligdag vil være fyldt med forskelligartede opgaver, så det er essentielt, at du trives med stor afveksling og selvstændighed i rollen. Det ene øjeblik agerer du teknisk sparringspartner for en kunde i Frankrig eller foretager projektstyring af serviceopgaver i Tyskland, mens du det næste øjeblik er i gang med tilbudsudfærdigelse til opgaver i Holland eller akut support for en kunde i Schweiz. Fælles er, at kundernes interesser altid prioriteres og kombineres med den rette form for købmandskab.

Med reference til chefen for Aftersales & Service kommer du i rollen som Service Area Manager primært til at:

  • Agere sparringspartner for kunder i et geografisk bestemt område
  • Udfærdige og afgive tilbud på diverse serviceopgaver, samt opfølgning af disse
  • Sikre den interne kommunikation ift. korrekte tekniske løsninger
  • Sikre en konsulterende kunderelation via hyppig kundekontakt
  • Overtage nye kunderelationer henimod afslutning af virksomhedens projekter
  • Bidrage til den strategiske udvikling af servicesegmentet med fokus på brugen af intelligente løsninger (dataopsamling, AR, VR osv.)

Du vil indgå i tæt samarbejde med dedikerede kollegaer, hovedsageligt fra serviceteamet, men også fra salgs-, R&D-, driftsafdelingen, hvor der er fokus på samarbejde, innovation, robotteknologi og digital udvikling.

Din baggrund
Du har en stærk teknisk baggrund som eksempelvis maskinmester, automationsteknolog eller ingeniør. Gerne kombineret med branchekendskab, men vigtigst med erfaring fra eksempelvis service, projektledelse eller salg. Erfaring fra en internationalt funderet virksomhed anses som et plus, ligesom det vil være en fordel, hvis du tidligere har bestridt rollen som rejsende tekniker eller lignende.

  • Du tager ansvar, er vedholdende, grundig og dedikeret til at leverer uovertruffen kundeservice
  • Du har naturlig flair for mennesker og relations skabende kommunikation
  • Du sætter en ære i at levere kvalitet til tiden og følge tingene til dørs
  • Du har en struktureret og proaktiv tilgang til service med den rette portion købmandskab
  • Du trives med en stor del ad hoc-opgaver og magter at holde fokus i en alsidig hverdag
  • Du har kommunikationsevner på forhandlingsniveau i både skrift og tale på engelsk og herudover gerne tysk eller fransk.

Din profil
Du har god energi, humor og et positivt, udadvendt sind. Du er udpræget teamplayer, men har intet problem ved at arbejde selvstændigt og tage initiativ. Desuden er du ansvarsfuld, har ordenssans og har det fornødne kundefokus, hvor fleksibilitet, kvalitet og købmandskab er nøgleord. Ydermere besidder du den fornødne vilje, gejst og målrettethed, der skal være med til at sikre en proaktiv og værdiskabende serviceafdeling.

Vi har succes med et højt aktivitetsniveau, det er derfor vigtigt at besidde en høj stresstærskel i et til tider hektisk miljø.

Du tilbydes
Du tilbydes en selvstændig stilling med store frihedsgrader, spændende udfordringer og faglige/personlige udviklingsmuligheder i en dynamisk og uformel virksomhedskultur med korte beslutningsveje. Som del af den strategiske udvikling af Aftersales-segmentet får du mulighed for at arbejde med og påvirke fremtidige serviceprodukter, hvor XR-teknologier og databaserede løsninger er i fokus.

Du får en spændende mulighed for at arbejde i et internationalt miljø med op imod 50 rejsedage årligt. Du skal arbejde sammen med engagerede kolleger i en åben og flot arkitektur i Jorgensens domicil i Tietgenbyen i Odense.

Jorgensen Engineering A/S

Om Jorgensen Engineering A/S

Jorgensen Engineering A/S er en dansk maskinfabrik i Odense, grundlagt 1933. Virksomheden blev grundlagt i 1933 af ingeniør Rasmus Bøg Jørgensen. Efter 10 år i USA havde Rasmus Bøg Jørgensen opbygget en viden om konstruktioner, og allerede i 1935, da de første konservesmaskiner blev bygget, blev det firmaets hovedidé at fremstille maskiner og udstyr til konserves –og frostindustrien. Senere er udstyr til transport af alle former for emballager, samt palleteringssystemer og procesanlæg kommet til. I dag leverer Jorgensen primært anlæg til fødevareindustrien, pet food og medico.

Ansøgningsfrist 16. august 2021

Vi holder løbende samtaler så send din ansøgning i dag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Mick Kabel
Tlf.: +4563132211
Tlf.: +4527779525

Søg stillingen her

Need Help?

I’m Here To Assist You job1

Something isn’t Clear?
Feel free to contact me, and I will be more than happy to answer all of your questions.