Kontakt os direkte og få personlig rådgivning

Tlf.: +45 3336 4920
Mail: mf@mmf.dkFind svar på spørgsmål

Maskinmestrenes Forening ser frem til igen at byde udstillere og tekniske ledere velkommen til den 20. udgave af erhvervskonferencen Ajour i 2021.

PRESSEMEDDELELSE: Maskinmestrenes erhvervskonference 2020 afholdes ikke

Efter den seneste udvikling med COVID-19 har bestyrelsen i Maskinmestrenes Forening valgt ikke at holde årets største erhvervskonference i år. Dog vil foreningen gennemføre en del af konferenceprogrammet online.

2020-udgaven af maskinmestrenes erhvervskonference, Ajour, i slutningen af november afholdes ikke. Årsagen er den seneste udvikling i COVID-19.

”Lige nu er der fortsat stor usikkerhed om, hvordan situationen med COVID-19 vil udvikle sig de kommende måneder. Derfor er rammerne for at kunne gennemføre arrangementet ud fra myndighedernes anbefalinger og restriktioner også meget usikre. Sikkerheden for vores udstillere og besøgende har højeste prioriteret, og derfor har bestyrelsen allerede nu besluttet, at den bedste løsning vil være ikke at holde arrangementet i år,” siger Lars Have Hansen, formand for Maskinmestrenes Forening.

Erhvervskonferencen Ajour er maskinmestrenes største årlige event, der samler op mod 120 udstillere og 1.500 tekniske ledere og beslutningstagere i Odense Congress Center den sidste torsdag og fredag i november. Arrangementet er en kombination af udstilling og faglig konference.

”Vi havde set frem til igen i år at præsentere et spændende og inspirerende fagligt konferenceprogram med fokus på blandt andet udvikling og implementering af ny teknologi til at drive den grønne omstilling i mange forskellige brancher, hvor maskinmestre er beskæftiget. Derfor vil vi også arbejde på at gennemføre dele af konferenceprogrammet online,” siger Lars Have Hansen.

Han håber samtidig, at Corona-pandemien er kommet så meget under kontrol næste år, at Maskinmestrenes Forening kan byde velkommen til den 20. udgave af erhvervskonferencen Ajour i dagene 25.-26. november 2021 i Odense Congress Center.

mandag den 21. september 2020