Technical Operations Manager
med fokus på ledelse, teknik og
kundesamarbejde

Vil du stå i spidsen for den tekniske drift på to centrale lokationer hos en af vores nøglekunder? Har du teknisk forståelse, erfaring med ledelse og trives du i en rolle med stor kontaktflade og ansvar? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Technical Operations Manager.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Som Technical Operations Manager får du det overordnede ansvar for den daglige tekniske drift på kundens to hovedlokationer beliggende i Hovedstads området. Du bliver kundens primære kontaktperson i alt, der vedrører tekniske services og Facility management (Hard FM), og du får en central rolle i at sikre en stabil og effektiv drift gennem synlig ledelse, der skaber værdi for både kunden og deres medarbejdere.

Du leder et team på fem engagerede driftsteknikere – med en sjette på vej – som dagligt leverer en bred vifte af tekniske serviceydelser. Det er dit ansvar at sikre, at opgaverne bliver løst professionelt, rettidigt og i overensstemmelse med aftalte serviceniveauer. Du fungerer som bindeled mellem kunden, dit team og eventuelle underleverandører og har fokus på både drift, udvikling og optimering.

Dine ansvarsområder

  • Daglig ledelse og faglig sparring med driftsteknikere
  • Tæt og løbende dialog med kunden om behov, opgaver og forbedringsmuligheder
  • Planlægning, prioritering og opfølgning på tekniske opgaver og serviceleverancer
  • Koordinering med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Bidrag til optimering af processer og tekniske løsninger
  • Sikre korrekt registrering og vedligeholdelse af tekniske anlæg og assets
  • Deltagelse i og ledelse af mindre tekniske vedligeholdelses projekter


Du bliver en del af en større organisation med fokus på kvalitet, samarbejde og udvikling. Stillingen giver dig mulighed for at sætte dit præg på den tekniske drift og være med til at udvikle både teamet og samarbejdet med kunden.

Derudover tilbyder vi

  • En alsidig og ansvarsfuld lederrolle med stor selvstændighed
  • Et stærkt fagligt miljø og samarbejde med kolleger
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for tilstedeværelse på begge lokationer
  • Gode udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt


Stillingen er med ansættelse som funktionær med en arbejdstid på 37 timer om ugen og indebærer tilstedeværelse på begge hovedlokationer.

Hvem er du? 
Vi søger en person med teknisk indsigt og stærke lederevner. Du har erfaring med at arbejde i en driftsorganisation og trives i en rolle, hvor du både har ansvar for mennesker, systemer og relationer. Du er struktureret, løsningsorienteret og har en naturlig evne til at skabe tillid og samarbejde.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en teknisk uddannelse – fx som maskinmester, bygningskonstruktør eller lignende
  • Har erfaring med ledelse og teknisk drift
  • Er vant til at arbejde med IT- og ERP-systemer
  • Har stærke kommunikative evner – både mundtligt og skriftligt
  • Trives i en hverdag med mange kontaktflader og varierende opgaver

MERE INFORMATION

Ansøgningsfrist: 4. august

Lokation:
Taastrup

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via linket senest den 4. august 2025. 
 
Vi behandler ansøgninger løbende, og indkalder løbende kandidater til samtale.

For yderligere information om stillingen, kontakt Building & Critical Engineering Senior Manager – Kenn Nordgreen Wyrwik tlf: 41 77 13 53

About ISS
We are one of the world’s leading providers of integrated facility services.

With 300,000 colleagues globally, and 6,000 in Denmark, we focus on delivering the best facility services and creating the workplace that our customers dream of.

The key word that binds us together is service. United by a commitment to exceptional service, we aim to create inclusive workplaces, foster innovation, and enhance company culture.

Our employee promise is simple yet powerful: ISS is a place to be you. 

Since 1901, ISS has been a people-first company. We seek to be a company of belonging and create places where people are respected, embraced, and valued for exactly who they are.

Diversity and inclusion have always been in our DNA, and our diverse workforce has played a critical role of connecting people and places to make the world work better.

Follow ISS Denmark on LinkedInInstagram and Facebook if you want to learn more about our work culture and receive notifications about future job opportunities.

#APlaceToBeYou #LI-DNI
dk.issworld.com

DINE FORDELE
SOM MEDLEM I MF

STANDARDPLUS-PAKKEN

TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED

Det får du:

• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.


• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.


• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.


• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.

PRIS
10.995 KR. (EKS. MOMS)

ANNONCEFORMATER

Vi modtager formater i: jpg. gif, png. maks 1,5 MB. Levering skal være til både desktop og mobil.

Desktop

1400 x 270 pixel

1400 x 450 pix

Mobile

1400 x 270 pixel

SÅDAN GØR DU

  1. Kontakt mediakonsulent Dorte Schlünzen på 7610 1146/dosc@stibo.com eller Maskinmestrenes Forening på 3336 4920/ maskinmesterjob@mmf.dk.

  2. Send materiale bestående af:
    Annonceteksten i et worddokument, virksomhedens kontaktinformation, afdeling, logo i høj opløsning, fakturainformation, fotos/video samt relevante brancher til opsætning af søgekriterier:
    Service/handel/rådgivni g, industri, energiforsyning/vand/renovation, skibsfart, offshore og bygge/anlæg.

  3. Materiale, som er modtaget inden kl. 12.00, bliver opsat senest kl. 9.00 næste dag.

  4. Din jobannonce er online indtil ansøgningsfristen eller 4 uger fra offentliggørelsen.