Har du byggetekniske evner og kan løse opgaver indenfor drift og vedligehold af bygninger?
Så er du måske en af vores nye teknikere.
Som vores nye kollega bliver du en del af Center for Vedligehold, Energi og Teknik. Her tager vi imod henvendelser om skader og driftsforstyrrelser i kommunens bygningsmasse. Samlet set drejer det sig om ca. 2,6 mio. m², hvoraf langt de fleste ligger i København. Du skal med andre ord drifte og vedligeholde en af Danmarks største ejendomsporteføljer.
Din primære opgave bliver at udøve god kundeservice over for vores brugere såvel offentlige som private lejere, herunder at bestille eksterne håndværkere eller serviceteknikere via kommunens rammeaftaler og koordinere hele sagsforløbet med kunden. Dit mål er at give kunden en god serviceoplevelse og sørge for, at håndværkerne udfører et ordentligt stykke arbejde til den aftalte tid, kvalitet og pris.
Derudover vil der være mulighed for at indgå i en byggeri til drift-proces, hvor vi via projektmateriale får indsigt og mulighed for at kommenterer på rådgivermateriale på nybyg, ombyg eller renoveringer udført i regi af Byggeri København.
Vi forestiller os, at du
Vi arbejder i storrumskontor, hvilket skaber et energisk arbejdsmiljø og bidrager til vidensdelingen.
Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Vi ønsker, at du kan starte hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og indenfor rammerne af lokal løndannelse. Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme i Center for Vedligehold, Energi og Teknik og vil referere til kontorchefen. Københavns Ejendomme har til huse på Borups Allé 177 i København NV – tæt på offentlig transport.
Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger efter den 4. august hos kundechef John Dahl på 28 26 65 06.
Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig vedhæfte CV.
Søg via linket senest fredag den 15. august 2025
Vi forventer at holde samtaler i uge 34/35
Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m².
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt.
Som medlem har du sikkerhed i ansættelsen gennem overenskomster med arbejdsgiverforeningerne. Derudover kan du få hjælp til rådgivning og juridisk bistand ved løn- og kontraktforhandlinger og meget mere. Klik ind og læs mere om dine medlemsfordele.
Maskinmestrenes Forening
Sankt Annæ Plads 16
1250 København K
CVR: 20802618
Kontakt os direkte og få
personlig rådgivning
Tlf.: +45 3336 4920
Mail: mf@mmf.dk
/ sikkermail@mmf.dk
TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED
Det får du:
• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.
• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.
• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.
• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.